@kozmetikeczadeposu

✔️ Bioderma Sebium Pore Refiner Karma Yağlı Ciltler Için Gözenek Sıkılaştırmaya Yardımcı Bakım Kremi 30

💖40.078 Kişi bu ürünü favorilerine ekledi ve 853 yorum yapıldı.★★★★ Fiyatı : 469 ₺ 1 günde kapınızda. Ücretsiz kargo

✔️Kullanım Amacı Cilt görünümünü yenilemeye yardımcıdır, Cilt yüzeyini pürüzsüzleştirmeye yardımcı olur, Gözeneklerin tıkanmasını ve genişlemesini önlemeye yardımcı olur, Matlaştırıcı etki gösterir. Sebum fazlasını dengeler. Ürün Faydası Karma, yağlı ve akne eğilimli ciltlerde, gözenekleri sıkılaştırarak minimize etmeye yardımcı bakım kremidir.Aşırı sebumu kontrol altına almaya yardımcı olur. Dengesi sağlanan cilt temizlendiğinde gözenekler giderek kapanır ve daha az belirgin bir hale gelir.Cildin doğal parlaklığını geri kazandırmaya yardımcı olur.Matlaştırıcı pudra, aşırı sebumu emerek parlamanın önüne geçmeyi hedefler. Kullanım Şekli Cilt temizleme işleminden sonra

✔️karma ciltlerde T bölgesinde kullanımı, yağlı ciltlerde ise tüm yüze uygulanması önerilir. Günde 1 veya 2 kez. Uyarılar Dermatolojik olarak test edilmiştir.


@Ş** D** K**·13 Ocak 2023 ★★★★★
kıızm için aldım.cildi pürüzlenmeye başlamıştı. Doğru yıkama jeli ve tonik desteği ile birkaç günde bile cildi farketti. tavsiye ederim
@B** K**·21 Şubat 2022 ★★★★★
çok güzel bir urun fondotenin yüzde bütün gün kalmasını sağlıyor çok surmemek gerek çünkü cildi kurutuyor çok surunce
@**** ****·30 Ağustos 2023 ★★★★★
Ürün sağlam bi şekilde elime ulaştı güzel paketlenmiş teşekkürler.
@E** Ö**·6 Mayıs 2022 ★★★★★
Uzun süredir kullandığım bir ürün cildimede çok iyi geldi gözeneklerimi küçülttü cildimide güzel nemlendirdi ben çok memnunum kullanmaya devam edeceğim
@P** A**·27 Temmuz 2021 ★★★★★
Çoook memnunum bittikçe alacağım bir ürün makyajımı yapmadan önce t bölgeme uyguluyorum süper bir sonuç elde ediyorum kesinlikle vazgeçemeyeceğim ürünlerimin arasında yerini aldı. Hediyeniz içinde ayrıca teşekkür ederiiim.💘
@V** N** Ç**·31 Mayıs 2023 ★★★★★
Gerçekten etkili bir ürün.Hızlı ve sağlam geldi.
@**** ****·11 Eylül 2021 ★★★★★
boyutu bayağı küçük, ama harika bir krem fiyatını kesinlikle hak ediyor kullanali daha birkaç gün oldu etkisini göstermeye başladı ama ilk kullanımda hicbir ürün size mucizeler yaratmaz en az 2 3 ay kullanmamız gerekir tam bir sonuç görmek için ben ziaja gozenek sıkılaştırıcı tonik ile birlikte kullanıyorum birbirini tamamlayan ürünler de kullanmak önemli ona göre cilt bakım rutini oluşturabilirsiniz.
@M** B**·25 Ocak 2023 ★★★★
Doktor tavsiyesi ile aldım akne tedavisiyle betaya kullanıyorum düzenli kullanımda gözle görülür etkisi var
@G** B**·17 Kasım 2021 ★★★★★
YAĞLI CİLTLERİN SEVEBİLECEĞİ BİR ÜRÜN BEN BEĞENDİM KADİFEMSİ BİR HİS BIRAKIYOR GÖZENEKLER ÜZERİNDE KALICI BİR ETKİDEN ZİYADE MAKYAJ BAZI GİBİ SÜRÜLDÜĞÜNDE AZDA OLSA ETKİSİ VAR ALERJİK BİR CİLDİM OLMASINA RAĞMEN HİÇBİR HASSASİYET YARATMADI
@**** ****·16 Mart 2022 ★★★★★
Ikı gündür kullanmaya basladım gercekten etkisini hemen gördüm cildim karmadır ve cildimi resmen pürüzsüzlestirdi yüzde kadife bir etkisi var ben cok begendımmmmm.
@G** a**·19 Ekim 2022 ★★★★★
Henüz 1 hafta oldu gerçekten de kadife gibi bir cilt oluyor pürüzsüz ve yumuşacık
@Merve A.·12 Ocak 2022 ★★★★★
Özellikle burun üzerindeki siyah noktalar için aldım. Kutunun üzerindeki gibi sabah akşam yüzümü temizleyip sürdüm. Ben yüzümü dalinle yıkayıp Gül suyu ile tonik yaptım. Üzerine bu kremi sürdüm. Bir hafta içinde gözle görülür sonuç verdi. Burun üzerindeki siyah noktalarım çok belirgindi. Rengi baya soldu. Krem bitene kadar daha da iyi sonuç vereceğine inanıyorum. Tavsiye ederim
@A** Z**·24 Temmuz 2021 ★★★★★
yüze kadifemsi bı his veriyor ben çok beğendim bebek gibi oluyor cildiniz
@**** ****·22 Ocak 2022 ★★★★★
Yağlı bir cildim var. Yağlı his bırakmıyor
@E** E**·14 Temmuz 2022 ★★★★★
Çok yağlı bir cildiniz varsa kesinlikle mükemmel cildi çok uzun süre kuru bırakıyor ben çok memnunum
@B** S**·16 Mayıs 2023 ★★★★★
kesinlikle super bir nemlendirici azicik bir miktarla yogun bir nemlendirici etkisi sunuyor BA YIL DIM!!

@E** N**·12 Mayıs 2023 ★★★★★
çok kaliteli çok beğendimm
@**** ****·9 Mayıs 2023 ★★★★★
Bu ürünü ilinci alışım gayet memmunum nemlendirmesi vs kokusunuda begeniyorum
@Ş** D**·30 Aralık 2022 ★★★★★
O kadar güzel ki asla yağlı his bırakmıyor kadife oluyor cildiniz doktor tavsiyesi ile aldım cildim inanılmaz yağlı ve bu kremde asla ıslak bi görüntü değil aksine naturel bir dokunuş hissediyorsunuz boyut evet küçük biter die korkuyorum:) kuru ciltleri tatmin etmeyebilir ama yağlı cilt kesinlikle tavsiye denenmeli 🫶🏻
@**** ****·19 Şubat 2022 ★★★★★
Biodermanın herşeyi iyi..
@V** T**·2 Ocak 2023 ★★★★★
Yağlı bir cildim var. Yağlı his bırakmıyor
@**** ****·23 Nisan 2023 ★★★★★
İlk defa aldım güzel bir krem. Yüzü yağlı olanlar almalı parlama yapmıyor
@G** G** Ö**·4 Mayıs 2022 ★★★★★
Uzun süredir kullandığım bir ürün tavsiye ederim küçük ama uzun süre kullanılıyor makyaj bazı olarak da kullanılabilir

@m** ç**·14 Nisan 2022 ★★★★★
Gayet başarılı bir ürün ikinci kutumu aldım sebium mat control olanı kullanıyordum bu ondan daha kadifemsi yapıyor yüzü
@İ** Ö**·11 Ağustos 2022 ★★★★
ürünü kullandım gözenek konusunda vaatleri sağlıyor cilt tipim yağlı ona rağmen yeterli nemlendirmeyi göremedim sürdükten 5 dk kadar ciltte kadifemsi bir his bırakıyor
@**** ****·2 Haziran 2022 ★★★★★
Yıllardır kullandığım bir ürün yağlı cilt için çok uygun
@A** K**·10 Eylül 2022 ★★★★★
gözlerimi küçültüyor aşırı memnunum makyaj altına da uyguluyorum tavsiye ederim
@E** K**·31 Ocak 2023 ★★★★★
Ürün gayet başarılı ve düzenli kullanımda işe yarıyor
@**** ****·17 Haziran 2021 ★★★★★
eczanedekinden uygun. sağlam ulaştı elime.
@M** M**·8 Şubat 2024 ★★★★★
Muthis bir krem. Karma ve yagli ciltler cok sever.
@Merve U.·18 Mayıs 2021 ★★★★★
Beğenerek kullanıyorum karma cildim var birçok krem denedim en iyisi buydu
@**** ****·14 Nisan 2023 ★★★★
gözenek gizleme konusunda başarılı ama tamamen bitirirmeyebilir bence matlastiriyor cildi o şekilde gizliyor baz gibi ama begendim
@R** B**·1 Şubat 2023 ★★★★★
Uzun süredir kullandığım bir ürün ben çok memnunum satıcı da gayet güvenilir orijinali geldi

@**** ****·20 Temmuz 2021 ★★★★
Makyajdan önce baz olarak kullanmayın cildimi pütür pütür yaptı, fondoten sürünce kötü gözükebilir. Akşam ve sabah kullanmamı önerdi doktor
@**** ****·17 Temmuz 2021 ★★★★★
Çok yağlı Bi cildim olmasına rağmen, ürün bugun geldi temiz yüzüme uyguladım üzerinden saatler geçti hala mat Bi yapı var çok memnun kaldım gözenek için bişey diyemem henüz erken :) ürün biraz büyük olabilirdi
@T** E**·7 Şubat 2024 ★★★★★
Paketleme çok iyiydi ve elime hızlı ulaştı👍🏻
@Hilal Ü.·12 Nisan 2023 ★★★★★
Orijinal ürün çekinmeden alın
@K** E**·8 Şubat 2023 ★★★★★
Bu yüz kremine bayılıyorum hemen elime ulaştı teşekkür ederim
@Z** S** E**·30 Ocak 2023 ★★★★★
Yağlı ciltler için çok iyi, gün içinde parlamayı önlüyor ve gözenekleri sıkılaştırıyor. Şiddetle tavsiye ederim

@F** Ç**·5 Nisan 2023 ★★★★★
Harika birkaç günlük kullanımda bile etkisi oldukça iyi
@Ayse K.·24 Haziran 2023 ★★★★
Şimdi arkadaşlar öncelikle şunu söyleyeyim cildim yağlı gözenekli ve akneye meyilli. Kışın yağlanması bi tık daha az. Ürüne gelecek olursam ilk defa kullanıyorum. Bu serinin toniğini zaten kullanıyodum bu kremi ve jelini de aldım Şuan set olarak kullanıyorum. 3 gündür kullanıyorum herhangi bi sivilcelenme kızarıklık vs bi yan etkisi olmadı. Gözenek sıkılaştırmada ne kadar etkili onu uzun süre düzenli kullanıp karar vermek lazım yani Şuan için gözeneklere etkisi olduğunu düşünmüyorum. Kremi sürer sürmez inanılmaz bi şekilde cildi matlaştırıyo sanki hafif bi pudra sürmüşsünüz gibi bi görüntü oluyo. Evet yağlı ciltler bu görüntüyü sever ki benimde çok hoşuma gitti ama böylede cildim hiç nemlenmemiş gibi hissediyorum bide gözenek görüntüsünü maskelediğini düşünüyorum yani geçici bişey. Biçok matlaştırıcı makyaj bazı kullanmış biri olarak sanki nemlendiriceden çok makyaj bazı gibi bi ürün. Şimdi ürün zaten çok pahalı ve 30 ml küçücük tüm yüze sabah akşam kullanılsa 1 ay gitmez yani hani 50 ml olsa daha mutlu olurduk kızlar. Onu da geçtim benim beklentim hem nemlendirsin hem yağlanmasını geciktirsin di gözeneklerden pek ümidim yok çünkü. İkincisi okey ama nemlendirme 10 üzerinden 5 bence. Ha şunu da söylim evet yağlanmayı geciktirdiği net çünkü mesela banyodan sonra herzaman kullandığım nemlendiricimde cildim 1 saat sonra parlamaya başlarken bunda 3 saat sonra parlamaya başladı diyebilirim. Yani bilemedim beni çok arafta bırakan bi ürün oldu. Bundan sonra sadece T bölgesine ve yazın kullanmayı düşünüyorum özellikle de makyaj altına çünkü makyajı cildim çabuk kusar burnumda alnımda. Tekrar alır mıyım onu da bilmiyorum . Yani bunu alsam ekstra bi nemlendirici de almam lazım Buda ekstra masraf haliyle. Bakalım zaman ne gösterecek. Biraz uzun oldu umarım birilerine hem fikir hemde faydalı olur çünkü ben burdaki yorumları çok önemsiyorum
@**** ****·30 Mayıs 2023 ★★★★★
İlk defa kullanıcam sonuçlarını yazcam. Hızlı bir şekilde sorunsuz ulaştı elime
@**** ****·7 Mayıs 2023 ★★★★★
Çok güzel bir ürün
@s** k**·15 Nisan 2021 ★★★★★
👍🏻👍🏻👍🏻

 
Kozmetik Ecza Deposu
Hakkımızda Kullanıcı Sözleşmesi Gizlilik Politikası Kişisel Verilerin Korunması İletişim

kozmetikeczadeposu.com 2024 © Tüm hakları saklıdır.
kozmetikeczadeposu.com ürün inceleme blog sayfasıdır.
Umarım yaptığım ürün incelemelerinde aradığınız soruların cevabını bulmuşsunuzdur. Bu içeriklerden alışveriş yapmaya karar verirseniz, komisyon kazancı elde edebilirim. Satın alım sonrasında satıcılardan kaynaklanan sorunlardan sorumlu değilim.