Dabur Amla Saç Bakım Yağı 200 ml Kullananlar

29 Kasım 2022 Salı tarihinde güncellendi.
★★★★★

Dabur Amla Saç Bakım Yağı 200 ml Nasıl kullanılır öğrenin ve kullanıcı yorumlarına gözatın.
Dabur Amla Saç Bakım Yağı 200 ml Kullananlar

çok memnunum yıpranmış saçlarımı toparladı bakımını yaptı resmen

✔️Paraben, silikon ve zararlı kimyasal madde içermez

Kullanımı: Haftada 3-4 defa minimum komple saça uç gövde ve diplere uygulayınız saçta ne kadar kalırsa o kadar faydalı olacaktır minimum 2-3 saat civarı bekletiniz sonrasında durulama yapabilirsiniz, her saç bakım ürününde olduğu gibi devamlılık ve düzenli kullanımda kısa surede güzel sonuçlar alacaksınızdır





Yorum yazın..

⬇️
Bu yorumlar Trendyol'dan otomatik yüklenmektedir.
    @K** Y**·28 Ocak 2023 ★★★★★
    Asla böyle bişe beklemiyodum. 3 kutu aldım, 1 günde teslim edildi ve hemen denedim. 4 saat beklettim saçımda, yıkarken çok kolay arındı ve anında saç dökülmemi kesti, saçlarımı pamuk gibi yaptı. Gün aşırı düzenli kullanmayı planlıyorum. Kesinlikle stok yapıcam. Alın aldırın ve mucizeye tanık olun. EFSANEEE!
    @Ş** U**·27 Şubat 2022 ★★★★★
    Bittikçe yenisini alıyorum, hatta stok yapıyorumm. Saçlarımı okadar güzel yaptı ve besledi ki. Mutlaka almalısınız
    @d** A**·20 Mart 2023 ★★★★★
    stok yapmalik ben çok beğendim saçlarım çok kuru ve zor uzar kısa sürede etki etti

    stok yapmalik ben çok beğendim saçlarım çok kuru ve zor uzar kısa sürede etki etti
    stok yapmalik ben çok beğendim saçlarım çok kuru ve zor uzar kısa sürede etki etti
    stok yapmalik ben çok beğendim saçlarım çok kuru ve zor uzar kısa sürede etki etti
    @**** ****·6 Mayıs 2023 ★★★★★
    Alırken çok kaygılanmıştım fakat ilk kullanımda bile muhteşem ötesi bisey normalde duşta saçlarım çok dökülürdü fakat şimdi elime bile gelmıyor bebeklik saçlarım bile uzadı alın aldırın stok yapacağım ❤️

    Alırken çok kaygılanmıştım fakat ilk kullanımda bile muhteşem ötesi bisey normalde duşta saçlarım çok dökülürdü fakat şimdi elime bile gelmıyor bebeklik saçlarım bile uzadı alın aldırın stok yapacağım ❤️
    @Dilek K.·12 Mart 2023 ★★★★★
    Daha önce de alıp kullanmıştım, yeniden stok yaptım. Saçı yumuşacık, pırıl pırıl yapıyor. Bebek saçlarım çıktı. Çok memnunum..
    @S** K**·27 Mart 2023 ★★★★★
    kullanmadan yorum yapmak istemedim ama müthiş bir yağ bir sürü bebek sacim cikti saç dökülmesine inanılmaz iyi geldi alın aldırın hemen stoklamayi düşünüyorum

    kullanmadan yorum yapmak istemedim ama müthiş bir yağ bir sürü bebek sacim cikti saç dökülmesine inanılmaz iyi geldi alın aldırın hemen stoklamayi düşünüyorum
    @n** d**·3 Şubat 2023 ★★★★★
    alnım öndeki saçlarımın seyrek olmasından dolayı çok açık görünüyordu şans vermek istedim 4 5 banyodur kullanıyorum her banyo olmadan 3 4 saat önce sürüp yıkıyorum sonuca inanamıyorum öndeki bebek saçlarımın uzamasına çok yardımcı oldu ve seyrek yerler doldu Allah her şeyin bir şifasını yollamıştır benim de ihtiyacm olan bu yağmış çok çok memnunum devam edeceğim ayrıca saça ekstra parlaklık dosgunluk da veriyor benim saç rutinimle çok anlaştı şampuan olarak Eyüp sabri tuncerin hindistan cevizlisini kullanıyorum çıkınca da elsevin mor spreyini sıkıp kurutuyorum sonuç yumuşacık dolgun saçlarr💁‍♀️

    alnım öndeki saçlarımın seyrek olmasından dolayı çok açık görünüyordu şans vermek istedim 4 5 banyodur kullanıyorum her banyo olmadan 3 4 saat önce sürüp yıkıyorum sonuca inanamıyorum öndeki bebek saçlarımın uzamasına çok yardımcı oldu ve seyrek yerler doldu Allah her şeyin bir şifasını yollamıştır benim de ihtiyacm olan bu yağmış çok çok memnunum devam edeceğim ayrıca saça ekstra parlaklık dosgunluk da veriyor benim saç rutinimle çok anlaştı şampuan olarak Eyüp sabri tuncerin hindistan cevizlisini kullanıyorum çıkınca da elsevin mor spreyini sıkıp kurutuyorum sonuç yumuşacık dolgun saçlarr💁‍♀️
    @Z** Ö**·3 Temmuz 2023 ★★★★★
    Bittikçe stokluyorum.Saçlarıma gerçekten çok iyi bir form kazandırıyor.Boya,ısı gibi işlemler saçımı yıpratmıştı.O görüntüyü bile azalttı.Keşke biraz daha sık indirime girse.

    Bittikçe stokluyorum.Saçlarıma gerçekten çok iyi bir form kazandırıyor.Boya,ısı gibi işlemler saçımı yıpratmıştı.O görüntüyü bile azalttı.Keşke biraz daha sık indirime girse.
    @**** ****·21 Nisan 2023 ★★★★★
    saçlarımı artık kabarmadan şekillendirdim ve şekli de uzun süre kaldı bayıldım stoklamayı planlıyorum kargo da çok hızlıydı
    @N** C** T**·29 Ocak 2023 ★★★★★
    Gerçekten saçlarıma cok iyi geldi tek kulkanımda bile yumuşacık yaptı, stoklayacağım bir ürün
    @**** ****·18 Ekim 2023 ★★★★★
    Ombreli saçım işlemden sonra çalı süpürgesinden farkı yoktu bu ürüne güvenip aldım ilk kullaşımda saçlarım bebek gibi ışıl ışıl oldu bu fiyata bu etki akıl alınır gibi değil alın aldırın fiyatın yükselme olasılığı olduğu için stok yapacağım kendisini

    Ombreli saçım işlemden sonra çalı süpürgesinden farkı yoktu bu ürüne güvenip aldım ilk kullaşımda saçlarım bebek gibi ışıl ışıl oldu bu fiyata bu etki akıl alınır gibi değil alın aldırın fiyatın yükselme olasılığı olduğu için stok yapacağım kendisini
    Ombreli saçım işlemden sonra çalı süpürgesinden farkı yoktu bu ürüne güvenip aldım ilk kullaşımda saçlarım bebek gibi ışıl ışıl oldu bu fiyata bu etki akıl alınır gibi değil alın aldırın fiyatın yükselme olasılığı olduğu için stok yapacağım kendisini
    @M** E**·7 Haziran 2023 ★★★★★
    çok güzel bir ürün alın aldırın stoklayin kızlar benden söylemesi 2 aydır kullanıyorum saçlarım daha uzun ve canlı gözüküyor mükemmel bir ürün
    @T** B**·15 Mart 2023 ★★★★★
    Ürüne BA YIL DIM. Tek kelime ile muhteşem :) Kuru ve kalın telli saç yapısına sahibim. Geçen ay keratin yaptırmama rağmen saçlarım eski haline dönmeye başlamıştı. Ürünü yorumlarına bakarak aldım ve dün kargomu teslim aldım aynı gün kullandım. 4 5 saat saçımda beklettikten sonra yıkadım. Sadece şampuan kullanarak, saç kremi saç spreyi vs kullanmadan ürünü denedim. Sonuç muhteşem. Saçlarım parlak, yumuşacık ve dokunmadan duramıyorum :D Uyurken çok şekilsiz yatıyorum ve ürünü kullanmadan önce aabah uyandığımda saçlarım darmadağın uyanırdım. Bugün gördüğüm manzara beni aşırı şaşırttı. Saçlarım yattığımda, uyandığımdan daha kabarık ve dağınıktı. Sanki işlem yapılmış gibi şekli daha düzgün ve kabarıklık sıfırdı. Tanıdığım herkese önericem ve 6 tane daha stok yaptım. Toplam 8 stok :D alınca pişman olunmayacak bir ürün. Şiddetle tavsiye ediyorum....
    @S** Ö**·19 Ocak 2023 ★★★★★
    İlk kullanımda saçlarımdaki dolgunluk farkı harikaydı. Stok yaptım direkt.
    @Ö** Y**·25 Kasım 2022 ★★★★★
    Gerçekten bu zamana kadar kullandığım en iyi sac icin ürün olabilir .İlk kullandığım da bile saçlarımı yumuşacık parlak yaptı üstelik kötü de kokmuyor.Sadece yag olduğu için bulasmaması için saçınızı birseyle kapatın ben şampuanla kolay çıkardım.Yine sipariş verdik fiyatı düşsün stok yapıcam...

    Gerçekten bu zamana kadar kullandığım en iyi sac icin ürün olabilir .İlk kullandığım da bile saçlarımı yumuşacık parlak yaptı üstelik kötü de kokmuyor.Sadece yag olduğu için bulasmaması için saçınızı birseyle kapatın ben şampuanla kolay çıkardım.Yine sipariş verdik fiyatı düşsün stok yapıcam...
    Gerçekten bu zamana kadar kullandığım en iyi sac icin ürün olabilir .İlk kullandığım da bile saçlarımı yumuşacık parlak yaptı üstelik kötü de kokmuyor.Sadece yag olduğu için bulasmaması için saçınızı birseyle kapatın ben şampuanla kolay çıkardım.Yine sipariş verdik fiyatı düşsün stok yapıcam...
    Gerçekten bu zamana kadar kullandığım en iyi sac icin ürün olabilir .İlk kullandığım da bile saçlarımı yumuşacık parlak yaptı üstelik kötü de kokmuyor.Sadece yag olduğu için bulasmaması için saçınızı birseyle kapatın ben şampuanla kolay çıkardım.Yine sipariş verdik fiyatı düşsün stok yapıcam...
    @Sona S.·24 Mayıs 2023 ★★★★★
    Tek kelimeyle muhteşem. Ben 2 yumurta ve bu yağla bir maske yaptım, 4 saat beklettim, buklelerim resmen geri döndü. İlk kullanmadan bile fark hissediliyor. Stoklayacağım
    @B** A**·16 Şubat 2024 ★★★★★
    Ürün bittikçe stokluyorum saçlarım çok güzel uzuyor çok beğenerek kullanıyorum

    Ürün bittikçe stokluyorum saçlarım çok güzel uzuyor çok beğenerek kullanıyorum
    Ürün bittikçe stokluyorum saçlarım çok güzel uzuyor çok beğenerek kullanıyorum
    Ürün bittikçe stokluyorum saçlarım çok güzel uzuyor çok beğenerek kullanıyorum
    @**** ****·30 Nisan 2023 ★★★★★
    mmmmmuhtesem bir ürün alın aldırın indirimde gördükçe stok yaptığım , bittikçe aldığım bir ürün platin saçları belki yeseetebilir ama ben kumral - sarı saçlarımda yan etkisini görmedim aksine aşırı hızlı uzatıp yumuşacık yaptı. çok da güzel ciceksi bir kokusu var bayıldımmmm

    mmmmmuhtesem bir ürün alın aldırın indirimde gördükçe stok yaptığım , bittikçe aldığım bir ürün platin saçları belki yeseetebilir ama ben kumral - sarı saçlarımda yan etkisini görmedim aksine aşırı hızlı uzatıp yumuşacık yaptı. çok da güzel ciceksi bir kokusu var bayıldımmmm
    @z** a**·23 Mart 2023 ★★★★★
    uzun zamandır kullanıyorum harika indirimdeyken kesinlikle stoklayin

    uzun zamandır kullanıyorum harika indirimdeyken kesinlikle stoklayin
    @İ** Ö**·29 Mart 2023 ★★★★★
    arkadaşlar alın. somre yaptırdım saçlarıma mafoldu kupkuru hep koptu saçım ama bunu denemek için aldım eski sağlıklı yumuşacık saçlarıma kavuştum stok bile yaptım ilk yıkamada farkı görün , Araplar yağı bol bulunca mevzusu tamamen ;)))

    arkadaşlar alın. somre yaptırdım saçlarıma mafoldu kupkuru hep koptu saçım ama bunu denemek için aldım eski sağlıklı yumuşacık saçlarıma kavuştum stok bile yaptım ilk yıkamada farkı görün , Araplar yağı bol bulunca mevzusu tamamen ;)))
    @z** r** i**·6 Şubat 2024 ★★★★★
    indirimdeyken stok yaptım saçlarımı çok hızlı uzattı memnunum

    indirimdeyken stok yaptım saçlarımı çok hızlı uzattı memnunum
    @**** ****·1 Şubat 2024 ★★★★★
    Bu fiyata asla bulunamayacak kalite . Tereddütlü bir şekilde almıştım ama saçlarımı ipek gibi yapıyor duştan önce saçımda bekletebildiğim kadar bekletip su değdirmedim şampuanlayarak yıkıyorum. Neden daha önce tanışmadım diye üzüldüğüm bir ürün oldu . Stok yapın
    @s** K**·28 Şubat 2023 ★★★★★
    çok seviyorum stok yaptım

    çok seviyorum stok yaptım
    çok seviyorum stok yaptım
    @Sevil B.·20 Aralık 2022 ★★★★★
    Şimdiye kadar kullandığım tüm saç ürünlerinden hiç memnun değildim , bu yağı aldığımda da pek ümitli değildim. Bir şişeyi bitirdim sayılır , haftada 2 kere kullanıyordum. Bebek saçlarım çıktı, saçlarım inanılmaz parlak ve yumuşak oldu ve çok belirgin bir şekilde uzadılar. Stok yapıcam , kesinlikle tavsiye ediyorum
    @E** Ö**·3 Haziran 2023 ★★★★
    Yummmmuşacık yaptı saçlarımı beklemiyordum ilk yıkamada bu etkiyi ipek gibi oldu resmen stoklamayı düşünüyorum😽

    Yummmmuşacık yaptı saçlarımı beklemiyordum ilk yıkamada bu etkiyi ipek gibi oldu resmen stoklamayı düşünüyorum😽
    @S** Ö**·4 Ocak 2022 ★★★★★
    Çok önerilen bi ürün olduğu için alıp denemek istemiştim açıkçası çok ümitli değildim bi ürün daha ilk kullanımda etkisini gösterirmiş bunu gördüm saçlarımda aşırı dökülme var bu yüzden saçlarım çok azalmıştı ve açma boyamadan yanmıştı saçlarımı yumuşacık yapması bi yana inanılmaz gür göstermeye başladı dolgunlaştırdı, duşa girmeden sürüp 3 saat bekleyip yıkıyorum saçtan çok kolay arınıyo ve kokusu rahatsız edici bi koku değil kesinlikle depolayacağım bi ürün oldu benim için
    @**** ****·22 Mayıs 2023 ★★★★★
    Zaten senelerdir kullandığım bir ürün kesinlikle saçlarımın sırrı bu bakım yağı haftada bir kere sabah saçlarıma sürüyorum gece banyo yapana kadar bekletiyorum saçı muazzam besliyor
    @i** ö**·20 Mart 2024 ★★★★★
    Stok yapmalik bi urun bayildim yumusacik yapiyor saclari
    @N** T**·4 Mayıs 2023 ★★★★★
    bir aydir haftada 2 kere olmak uzere suruyorum ve asiri memnun kaldim. hemen stok yaptim daha da alacagim
    @Ç** K**·11 Nisan 2023 ★★★★★
    Tam fiyat performans ürünü. Saçlar yumusacik oluyor. Aloe vera ile karıştırıp maske olarak uyguluyorum. Çok faydasını gördüm. İndirimde de stokladim. Yalnız sarı saçları yeşile çevirebilir. Saçlarınız koyu renkse sorun yok.

    Tam fiyat performans ürünü. Saçlar yumusacik oluyor. Aloe vera ile karıştırıp maske olarak uyguluyorum. Çok faydasını gördüm. İndirimde de stokladim. Yalnız sarı saçları yeşile çevirebilir. Saçlarınız koyu renkse sorun yok.
    Tam fiyat performans ürünü. Saçlar yumusacik oluyor. Aloe vera ile karıştırıp maske olarak uyguluyorum. Çok faydasını gördüm. İndirimde de stokladim. Yalnız sarı saçları yeşile çevirebilir. Saçlarınız koyu renkse sorun yok.
    @**** ****·9 Şubat 2023 ★★★★★
    aşırı iyi ürün. asla pişman olmazsınız. ilk kullanımda saçımı yumuşacık ve parlak yaptı. ne kadar uzun süre tutarsanız o kadar iyi oluyor ben yatmadan önce sürüyorum. gece boyu kalıyor. keşke daha uygunken stok yapsaymışım.
    @**** ****·19 Mart 2023 ★★★★★
    kokusunu çok sevdim bu arada tam böyle bitkisel yağlarla karıştılmjş elma/üzüm ekstraktı gibimsi bir şey hoşuma gitti. akşam sürüp sabah banyoda yıkıyorum saçlarım yumuşacık oluyor. 2 haftadır haftada 2 kez uyguluyorum, 4. kullanışım 2. kullanımdan bile etkisini gördüm saçlarım çok az bile olsa uzadı ve kirpiklerime de düzensiz kullanmama rağmen uzattı, alnımın üstündeki saçlar sürekli at kuyruğu yaptığından dolayı seyrekleşti düzenli kullanımda gürleşir mi güncellerim. ısıtılarak uygulanırsa daha etkili olur ama zamanım olmadığı için direk parmaklarımla saç diplerime masaj yaparak yediriyorum.

    kokusunu çok sevdim bu arada tam böyle bitkisel yağlarla karıştılmjş elma/üzüm ekstraktı gibimsi bir şey hoşuma gitti. akşam sürüp sabah banyoda yıkıyorum saçlarım yumuşacık oluyor. 2 haftadır haftada 2 kez uyguluyorum, 4. kullanışım 2. kullanımdan bile etkisini gördüm saçlarım çok az bile olsa uzadı ve kirpiklerime de düzensiz kullanmama rağmen uzattı, alnımın üstündeki saçlar sürekli at kuyruğu yaptığından dolayı seyrekleşti düzenli kullanımda gürleşir mi güncellerim. ısıtılarak uygulanırsa daha etkili olur ama zamanım olmadığı için direk parmaklarımla saç diplerime masaj yaparak yediriyorum.
    @D** Ü**·4 Nisan 2023 ★★★★★
    Valla bütün arkadaşlarım bunu kullanıyor. Saçını parlatıp hızlı uzamasını sağlıyormus. Tavsiye ederim.. 2 tane aldım stok yaptım :)

    Valla bütün arkadaşlarım bunu kullanıyor. Saçını parlatıp hızlı uzamasını sağlıyormus. Tavsiye ederim.. 2 tane aldım stok yaptım :)
    Valla bütün arkadaşlarım bunu kullanıyor. Saçını parlatıp hızlı uzamasını sağlıyormus. Tavsiye ederim.. 2 tane aldım stok yaptım :)
    @H** b** P**·5 Şubat 2024 ★★★★★
    Bu yağı 4 defa stoklamam saça anında yumuşaklık ve parlaklık veriyor şuan elimde 3 şişe kaldı eşimle beraber kullanıyorum biz çok seviyoruz 😍
    @**** ****·26 Ekim 2023 ★★★★★
    yanmış yıpranmış saçlarımı bile yumuşacık ve parlak yaptı çok güzel bir ürün stoklamayı düşünüyorum
    @**** ****·19 Temmuz 2021 ★★★★★
    Gerçekten çok iyi bir ürün, ilk kullanımdan itibaren faydasını çok gördüm, birde saçım ombre uçları keçe gibiydi şu an yumuşacık hale geldi. Banyoda fazlasıyla krem kullanıyordum daha önce ama şu an krem sürmeden direkt çıkıyorum yumuşacık. Beş yıldızı hak eden bir ürün.
    @E** N** Ö**·6 Mayıs 2023 ★★★★★
    Saçımı yumuşacık yaptı ve kabarıklığını yok etti resmen stok yapacağım

    Saçımı yumuşacık yaptı ve kabarıklığını yok etti resmen stok yapacağım
    @**** ****·30 Ekim 2023 ★★★★★
    İlk denemede etkisini gördüğüm bir ürün stoklanması gerekiyor saçlarima cok iyi geldi.
    @Eda g.·10 Nisan 2023 ★★★★★
    suan yarıya kadar ulaştım düzenli kullanmadığım için uzatma vs yapmadı ama ne zaman saçıma uygulasam güneşte parlar ve yumuşacık olur saçlarım stok yapılması gereken bir ürün👍
    @A** Y**·9 Nisan 2023 ★★★★★
    Yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum her indiriminde stok yapıyorum hacim ve parlaklık kazandırıyor düzenli kullanımda etkisi fark ediliyor

    Yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum her indiriminde stok yapıyorum hacim ve parlaklık kazandırıyor düzenli kullanımda etkisi fark ediliyor
    @B** B**·5 Mayıs 2022 ★★★★★
    1 haftadır kullanıyorum saçı çok güzel parlatıyor uzama etkisini henüz göremem zaten fakat kokusu ve saça olan etkisi çok güzel bir ürün beğendim düzenli olarak kullanmayı düşünüyorum 3adet alıp stokladım 😊

    1 haftadır kullanıyorum saçı çok güzel parlatıyor uzama etkisini henüz göremem zaten fakat kokusu ve saça olan etkisi çok güzel bir ürün beğendim düzenli olarak kullanmayı düşünüyorum 3adet alıp stokladım 😊
    1 haftadır kullanıyorum saçı çok güzel parlatıyor uzama etkisini henüz göremem zaten fakat kokusu ve saça olan etkisi çok güzel bir ürün beğendim düzenli olarak kullanmayı düşünüyorum 3adet alıp stokladım 😊
    @Fatma B.·13 Ocak 2023 ★★★★★
    tavsiye üzerine aldım boyadan yıpranan saçımi çok güzel onardı ve uzamasına yardımcı oldu eşim içinde aldım saçları çok ince telli ve çok dökülüyor gayet memnunuz
    @b** y**·20 Nisan 2022 ★★★★★
    ince telli ve kopan saçlarım var. Bugüne kadar tavsiye edilen her yöntemi denedim. yaklaşık 2 haftadır gün aşırı bu yağı kullanıyorum. en az 2 saat bone ile bekletiyorum. saç dökülme ve kopma sorununu hemen giderdi. saçtan çok çabuk arınıyor ve yıkama sonrası saç kremi kullanmama gerek kalmıyor. saçlarımın uzamaya başladı ve çok daha dolgun, pürüsüz görünüyorlar. müthiş bir ürün!
    @H** G**·5 Mayıs 2023 ★★★★★
    Uzun zamandır görüyordum denemeyi düşünüyordum ama üşengeç bi insan olduğum için bi türlü alıp kullanasım gelmiyordu 😅 boş spreyli bi şişeye boşalttım dün saçıma uyguladım diplerine uçlarada en son biraz 3-5 fıs sıktım kokusu mükemmel çok beğendim 😊 6 - 7 saat durdu saçımda sonra yıkadım arındırması zor değil hep yıkadığım gibi yıkadım ekstra bişey yapmadım beni yormadı bu önemli 🤭 ve gerçekten yumuşacık oldu 🥰 saçlarımda dökülme matlık yok saçım parlak o yüzden parlaklığı ile ilgili bişey diyemem. Saçlarım geç uzuyor belli bi boya gelip uzaması duruyor nedense🙄 çok hevesle aldım inşallah uzar saçlarım ☺️ olumlu yada olumsuz güncelleyecem yorumu.. şimdilik hoşçakalın çiçekler 🌸🥰

    Uzun zamandır görüyordum denemeyi düşünüyordum ama üşengeç bi insan olduğum için bi türlü alıp kullanasım gelmiyordu 😅 boş spreyli bi şişeye boşalttım dün saçıma uyguladım diplerine uçlarada en son biraz 3-5 fıs sıktım kokusu mükemmel çok beğendim 😊 6 - 7 saat durdu saçımda sonra yıkadım arındırması zor değil hep yıkadığım gibi yıkadım ekstra bişey yapmadım beni yormadı bu önemli 🤭 ve gerçekten yumuşacık oldu 🥰 saçlarımda dökülme matlık yok saçım parlak o yüzden parlaklığı ile ilgili bişey diyemem. Saçlarım geç uzuyor belli bi boya gelip uzaması duruyor nedense🙄 çok hevesle aldım inşallah uzar saçlarım ☺️ olumlu yada olumsuz güncelleyecem yorumu.. şimdilik hoşçakalın çiçekler 🌸🥰
    @B** K**·14 Mart 2023 ★★★★★
    Stokladım saçlarım yumuşacık herkese tavsiye
    @e** ö**·25 Mart 2023 ★★★★★
    Zaten kullandığım ve çok memnun olduğum bir ürün. Stok için yeniden aldımm
    @g** g**·26 Nisan 2023 ★★★★★
    çok güzel ilk kullanımdan sonra bile saçlarım Pırıl pırıl oldu bayıldım favori ürünüm oldu her zaman kullanacağım inşallah stresten dökülen saçlarıma da iyi gelir

    çok güzel ilk kullanımdan sonra bile saçlarım Pırıl pırıl oldu bayıldım favori ürünüm oldu her zaman kullanacağım inşallah stresten dökülen saçlarıma da iyi gelir
    @**** ****·27 Ocak 2023 ★★★★★
    İndirimdeyken alamadım ama şuan stok yapıcam çok güzel yumuşatıyor

    İndirimdeyken alamadım ama şuan stok yapıcam çok güzel yumuşatıyor
    @H** B**·2 Mayıs 2023 ★★★★★
    İkinci şişemin siparişini verdim .çok memnun kaldım uzamayan ve çok dökülen saçlarım uzamaya başladı
    @F** Ç**·17 Mart 2023 ★★★★★
    saçlarım çok dökülüyordu kel kalacağımı düşündüm resmen ama tavsiye üzerine bu yağı kullanmaya başladım İlk yıkamada etkisini gösterdi haftada iki defa bunu aradada tatlı badem yağı kullanıyorum sonuç mükemmel ışıl ışıl yumuşacık saçlar daha da önemlisi avuç avuç dökülen saçlarım 2 3 tele indi oda normaldir. alın aldırın




İlginizi çekebilecek ürünler


 
Kozmetik Ecza Deposu
Hakkımızda Kullanıcı Sözleşmesi Gizlilik Politikası Kişisel Verilerin Korunması İletişim

kozmetikeczadeposu.com 2024 © Tüm hakları saklıdır.
kozmetikeczadeposu.com satış ortaklığı hedefli bir ürün inceleme sitesidir. Sayfamızda görmüş olduğunuz ürünlerin herhangi birinin sahibi, marka sahibi, satıcısı, ithalatçısı, ya da imalatçısı değildir.
Bu içeriklerden alışveriş yapmaya karar verirseniz, komisyon kazancı elde edebiliriz. Satın alım sonrasında satıcılardan kaynaklanan sorunlardan kozmetikeczadeposu.com sorumlu değildir.