beaulis Fake It Maskara Hacimli Ve Uzun Kirpikler - 100 Black Kullananlar

3 Aralık 2022 Cumartesi tarihinde güncellendi.
★★★★★

beaulis Fake It Maskara Hacimli Ve Uzun Kirpikler - 100 Black Nasıl kullanılır öğrenin ve kullanıcı yorumlarına gözatın.
beaulis Fake It Maskara Hacimli Ve Uzun Kirpikler - 100 Black Kullananlar

fiyat performans ürünü

✔️Fake It maskara hacimli ve uzun kirpikler yaratmak için idealdir

✔️Plastik fırçası kirpikleri uzatırken, ince yapısı sayesinde alt kirpiklere de rahatça uygulama olanağı sunar

✔️İstediğin bakışlara sahip olana kadar uygula





Yorum yazın..

⬇️
Bu yorumlar Trendyol'dan otomatik yüklenmektedir.
    @N** Z** Ç**·17 Mart 2024 ★★★★★
    Sürekli kullandığım stok yaptığım bir maskara
    @D** Ç**·30 Mart 2023 ★★★★★
    Çoooookkkk güzellllll yorumlara bakarak almıştım kirpiklerim çok hacimli ve uzun yapıyor stok yapacağım alın aldırın ⭐️⭐️⭐️
    @**** ****·12 Nisan 2022 ★★★★★
    Her indirime girdiğinde stokladıgım bi rimell gerçekten çok iyi yapıyor kirpikleri
    @P** B** K**·20 Ağustos 2021 ★★★★★
    harika bir rimel. iki tane almıştım indirimde diye. iyi ki öyle yapmışım. anında çok uzun ve dolgun gösteriyor kirpikleri.
    @Ç** A**·17 Mart 2022 ★★★★★
    Günlük kullanımda sürekli kullandığım bir ürün zaten. İndirimdeyken stokluyorum.fiyatına göre bence çok iyi bir ürün
    @M** S**·2 Ağustos 2021 ★★★★★
    Öncelikle firmaya çok teşekkür ederim, son derece hızlı gönderi sağladılar. Bu marka çok övüldü diye denemek için 1 adet aldım ama gerçekten hakediyormuş. Çok yoğun ve uzun kirpiklere sahip oldum ve gece boyu akmadı. Aynı firmadan birkaç tane daha stok yapacağım.
    @A** E**·28 Mart 2023 ★★★★★
    indirimde aldim çok guzl yapıyor
    @N** Y**·28 Nisan 2023 ★★★★★
    Çok severek kullandığım bir maskara indirimde görünce hemen aldım
    @N** K**·20 Nisan 2023 ★★★★★
    yengeme ve kendime aldım yengemin tavsiyesi üzerine güzel fiyatı da iyi
    @k** y**·5 Nisan 2024 ★★★★★
    senelerdir tek kullandığım indirime girdikçe stokluyorum
    @d** ş**·1 Aralık 2023 ★★★★★
    pahalı ürün almaya hiç gerek yok çok güzel indirimlerde stok yapacağım
    @**** ****·13 Temmuz 2022 ★★★★★
    Çok güzel 2. Ye aldım
    @Pınar Y.·7 Şubat 2024 ★★★★★
    Harika kirpikleri uzatıyor sürekli stokluyorum
    @T** E** Ş**·6 Kasım 2021 ★★★★★
    Kullandığım bir rimeldi indirimde görünce aldım çok sağlam kargolanmıştı
    @H** M**·8 Aralık 2022 ★★★★★
    Uçuk rakamlar vermeye hiç gerek yok, süper bir maskara, uyguna yakaladığımda stok yapıyorum hep

    Uçuk rakamlar vermeye hiç gerek yok, süper bir maskara, uyguna yakaladığımda stok yapıyorum hep
    @Ş** T**·25 Ocak 2024 ★★★★
    Çok çok güzel stok yapmanız gereken bir ürün bence bayıldım ben

    Çok çok güzel stok yapmanız gereken bir ürün bence bayıldım ben
    Çok çok güzel stok yapmanız gereken bir ürün bence bayıldım ben
    Çok çok güzel stok yapmanız gereken bir ürün bence bayıldım ben
    @e** t**·25 Ocak 2024 ★★★★★
    Çok güzel stok yapmalık bir ürün 👍
    @**** ****·27 Nisan 2023 ★★★★★
    Çok beğendim hep kullandığım bir ürün zaten
    @r** g**·13 Ekim 2021 ★★★★★
    muhteşem 3.alisim
    @K** Ö**·17 Mart 2023 ★★★★★
    Çeyize aldım gayet iyi
    @M** K**·9 Şubat 2023 ★★★★★
    Gayet etkili bi ürün. İndirimden aldım. Stok yapılmalı.

    Gayet etkili bi ürün. İndirimden aldım. Stok yapılmalı.
    Gayet etkili bi ürün. İndirimden aldım. Stok yapılmalı.
    Gayet etkili bi ürün. İndirimden aldım. Stok yapılmalı.
    @**** ****·8 Eylül 2022 ★★★★★
    coooox beyendim ela
    @A** T**·16 Mayıs 2024 ★★★★★
    sürekli kullandığım ürün çok seviyorum indirim de gördükçe stokluyorum

    sürekli kullandığım ürün çok seviyorum indirim de gördükçe stokluyorum
    @**** ****·1 Eylül 2021 ★★★★★
    Fazla fazla para verip rimel almaya gerek yok pahalı ürünlerin hepsine taş çıkartır bundan sonra bir numaralı rimelim
    @d** t**·31 Ocak 2024 ★★★★
    kargo hızlı paketleme güzeldi üründe zaten beğenerek kullandığım Bi ürün.
    @C** n** Ö**·3 Temmuz 2024 ★★★★★
    Ürünüm elime ulaştı ve çok beyendim paketleme ise çok guzel di ayrıca çok hızlı geldi
    @**** ****·16 Mart 2022 ★★★★★
    Kendısı, bebeğim olur 😏
    @**** ****·8 Temmuz 2024 ★★★★★
    Çok güzellik❤️‍🔥
    @**** ****·21 Şubat 2023 ★★★★
    Elime sağlam bir şekilde ulaştı. Güzel duruyor cidden hemen etki etti. Ben normal sürdüm. Kıvırıcı kullanarak sürersek daha etkili olur diye düşünüyorum.
    @hkubracftc·29 Ocak 2022 ★★★★★
    Gayet güzel indirimi kaçırmayın
    @**** ****·31 Temmuz 2021 ★★★★★
    indirimdeyken aldım beklentimi karşıladı çok beğendim
    @B** U**·3 Aralık 2023 ★★★★★
    İnternet'e ki tavsiyeler üzerine almıştım iyi ki de almışım gerçekten çok başarılı bir ürün hacim veriyor uzunluk zaten hiç söylemiyorum kaşlarınıza değiyor resmen tek tek ayırıyor kirpiklerinizi tereddüt eden varsa kesinlikle düşünmeden alın derim hatta stok yapmanızı tavsiye ederim beş yıldızı hak ediyor gerçekten
    @H** G**·18 Mart 2024 ★★★★★
    Çok güzel bir maskara ve gayet uygun fiyatlı uzun ömürlü aşırı iyi stoklanır her zaman çok uygun çok güzel

    Çok güzel bir maskara ve gayet uygun fiyatlı uzun ömürlü aşırı iyi stoklanır her zaman çok uygun çok güzel
    @İ** Y**·24 Ağustos 2021 ★★★★★
    Budur net alın aldırın
    @T** A**·6 Temmuz 2024 ★★★★★
    daha önce de kullanmıştım çok güzel bir maskara kirpikleri çok uzatiyo ve güzel gösteriyo

    daha önce de kullanmıştım çok güzel bir maskara kirpikleri çok uzatiyo ve güzel gösteriyo
    daha önce de kullanmıştım çok güzel bir maskara kirpikleri çok uzatiyo ve güzel gösteriyo
    @**** ****·16 Kasım 2022 ★★★★★
    annem için aldım kirpikleri çok güzel hacimlendiriyor
    @P** Y**·19 Haziran 2022 ★★★★★
    Bu fiyata harika bir ürün bir süre kullandıktan sonra yorum yapmak istedim acayip dayanıklı akmıyor mükemmel bir renk veriyor kaçırmayın derim 👍

    Bu fiyata harika bir ürün bir süre kullandıktan sonra yorum yapmak istedim acayip dayanıklı akmıyor mükemmel bir renk veriyor kaçırmayın derim 👍
    Bu fiyata harika bir ürün bir süre kullandıktan sonra yorum yapmak istedim acayip dayanıklı akmıyor mükemmel bir renk veriyor kaçırmayın derim 👍
    Bu fiyata harika bir ürün bir süre kullandıktan sonra yorum yapmak istedim acayip dayanıklı akmıyor mükemmel bir renk veriyor kaçırmayın derim 👍
    @M** E**·5 Temmuz 2024 ★★★★★
    çok güzel çok beğendim

    çok güzel çok beğendim
    çok güzel çok beğendim
    çok güzel çok beğendim
    @Ayşenur D.·12 Mart 2023 ★★★★★
    efsane bir ürün mükooooooo 👌 kesinlikle denenmeli markayı severek kullaniyorum 👏
    @E** A**·7 Şubat 2022 ★★★★★
    en sevdiğim rimel oldu diyebilirim 2.paketi açtım
    @**** ****·20 Mart 2022 ★★★★★
    Aşırı iyi indirimden aldım
    @N** t**·25 Haziran 2022 ★★★★★
    fiyatın üstünde performans alın stoklayın
    @nezihe a.·6 Şubat 2024 ★★★★★
    cok iyii maskara bayildim indirimdeyken almıştım kesinlikle alin aldirin kızlar pişman olmazsınız

    cok iyii maskara bayildim indirimdeyken almıştım kesinlikle alin aldirin kızlar pişman olmazsınız
    cok iyii maskara bayildim indirimdeyken almıştım kesinlikle alin aldirin kızlar pişman olmazsınız
    @M** K**·8 Temmuz 2024 ★★★★
    Sürekli kullandığım ürün memnunum

    Sürekli kullandığım ürün memnunum
    @Ş** G**·22 Mayıs 2023 ★★★★★
    indirimde aldım. akmıyor beğendim.
    @s** d**·27 Eylül 2023 ★★★★★
    bayıldım indirimde aldım keşke stok yapsadım
    @**** ****·3 Ekim 2021 ★★★★★
    bu fiyata bu rimel asla bulunmaz. ilk kez alacağım için yorumlara bakarak 2 tane almıştım. rimel o kadar güzel ki depolayin 5-10 tane harika bi rimel
    @Arzu A.·14 Ocak 2023 ★★★★★
    @duyguarmin aracılığı ile aldım kirpiklerim inanılmaz fark etti. Bu fiyata bu performans başka benım dıyen markalara göre mükemmel
    @**** ****·17 Kasım 2021 ★★★★★
    nerdeyse hher markayı kullandım ,en pahalısından ucuzuna..Ennn beğendim ürün oldu.Aşırı tavsiye ederim
    @A** Ö**·20 Ekim 2023 ★★★★★
    Sipariş ettim hacim olarak ve uzatması çok iyi gerçekten suya dayanıklı ise akma yapmazsa gün içinde stok yapacağım artık ilk alışım ilj denemem gerçekten çok iyi




İlginizi çekebilecek ürünler


 
Kozmetik Ecza Deposu
Hakkımızda Kullanıcı Sözleşmesi Gizlilik Politikası Kişisel Verilerin Korunması İletişim

kozmetikeczadeposu.com 2024 © Tüm hakları saklıdır.
kozmetikeczadeposu.com satış ortaklığı hedefli bir ürün inceleme sitesidir. Sayfamızda görmüş olduğunuz ürünlerin herhangi birinin sahibi, marka sahibi, satıcısı, ithalatçısı, ya da imalatçısı değildir.
Bu içeriklerden alışveriş yapmaya karar verirseniz, komisyon kazancı elde edebiliriz. Satın alım sonrasında satıcılardan kaynaklanan sorunlardan kozmetikeczadeposu.com sorumlu değildir.