Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu 30ml Kullananlar

29 Kasım 2022 Salı tarihinde güncellendi.
★★★★★

Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu 30ml Nasıl kullanılır öğrenin ve kullanıcı yorumlarına gözatın.
Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu 30ml Kullananlar

güzel bir ürün

✔️Argan yağıyla saçları besler

Kuru ve yıpranmış saçları nemlendirir

✔️Fas argan yağı, provitamin B5 ve E vitamini içerir

✔️Nemli, temiz saça uygulanır, ardından saçlar şekillendirilebilir

✔️Yoğun bakım için haftada 1 kez saçlarınızı yıkamadan önce uygulayabilirsiniz

✔️Ambalajın üzerindeki tarih üretim tarihidir

✔️Avon ürünlerini direkt ısı ve güneş ışığına maruz kalmadan 3 sene (36 ay) boyunca stabilize ederek koruyabilirsiniz

Ürünün kullanmaya başladıktan sonra ki ömrü 12 aydır


    Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu 30ml Nasıl kullanılır öğrenin ve  kullanıcı yorumlarına gözatın.
    Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Besleyici Saç Serumu 30ml Nasıl kullanılır öğrenin ve  kullanıcı yorumlarına gözatın.



Yorum yazın..

⬇️
Bu yorumlar Trendyol'dan otomatik yüklenmektedir.
    @Hasret t.·23 Şubat 2023 ★★★★★
    stok yaptığım bir ürün çok iyi ve kullanışlı sarı ve boyalı saçlar için mukembel bakim
    @İ** Ş** T**·29 Ocak 2023 ★★★★★
    Her indirimde stokladığım bir ürün 👍🏼

    Her indirimde stokladığım bir ürün 👍🏼
    @A** S**·2 Mayıs 2023 ★★★★★
    saçlarım mis gibi koktu parlaklık verdi stok yapicam ürünlerden olduu

    saçlarım mis gibi koktu parlaklık verdi stok yapicam ürünlerden olduu
    @N** Y**·6 Haziran 2023 ★★★★★
    Saçlarım çok sertti ve kuruydu bu yağı iyikide almışım saçlarımı yumuşacık yapıyo fiyatıda çok uygun tekrar alacağım stok yapılmalık bi ürün
    @o** u**·20 Eylül 2023 ★★★★★
    bittikçe stokluyorum. saçlarımı dengeye sokuyor. sağlıklı hissediyorum.
    @c** a**·29 Ocak 2024 ★★★★★
    Öve öve bitiremediğim stok yapıp aldığım saç yağım Bayılıyorummmm alın aldırınnn

    Öve öve bitiremediğim stok yapıp aldığım saç yağım Bayılıyorummmm alın aldırınnn
    @E** T**·24 Eylül 2023 ★★★★★
    Saçlarım yıprandığı için aldım. Saç kremi kullanmadan sadece şampuanla beraber kullandım ve muazzam bir şekilde saçlarımı hızla toparladı. Ço fazla kırık vardı saçlarımda ve sadece 1 buçuk 2 haftada yenilenmiş görünmesini sağladı saçlarımın. Ben kullanımını; saçlarım kuruyken sürerek yaptım. İlk zamanlar her gün kullandım 1 haftanın sonunda 2 günde bir kullandım ve çok işe yaradı. Stok yapacağım, alın aldırın.
    @n** e**·11 Mayıs 2023 ★★★★★
    çok güzel kokuyor yumuşacık yaptı saçlarımı kesinlikle alın indirime girdikce stok yapacağım
    @**** ****·10 Temmuz 2023 ★★★★★
    Saç yağları arasında en beğendiğim diyebilirim stoklayarak gidiyorum her seferinde
    @B** Ç**·8 Mayıs 2023 ★★★★★
    stok yapmayı düşünüyorum kokusu çok güzel saçlarıma çok iyi geliyor tavsiye ederim :)
    @S** E**·10 Ekim 2023 ★★★★★
    5. Şişemi de almış bulunmaktayım mükemmel ötesi bayılıyorum bittikçe alıyorum sürekli çoklu stok yapmam lazım

    5. Şişemi de almış bulunmaktayım mükemmel ötesi bayılıyorum bittikçe alıyorum sürekli çoklu stok yapmam lazım
    5. Şişemi de almış bulunmaktayım mükemmel ötesi bayılıyorum bittikçe alıyorum sürekli çoklu stok yapmam lazım
    5. Şişemi de almış bulunmaktayım mükemmel ötesi bayılıyorum bittikçe alıyorum sürekli çoklu stok yapmam lazım
    @Fatma K.·26 Şubat 2024 ★★★★★
    çok güzel stokladımm saçlarımı yumuşacık yapıyor ve miss gibi kokusu vazgeçilmezimm

    çok güzel stokladımm saçlarımı yumuşacık yapıyor ve miss gibi kokusu vazgeçilmezimm
    çok güzel stokladımm saçlarımı yumuşacık yapıyor ve miss gibi kokusu vazgeçilmezimm
    çok güzel stokladımm saçlarımı yumuşacık yapıyor ve miss gibi kokusu vazgeçilmezimm
    @Rümeysa G.·18 Ocak 2023 ★★★★★
    benim önceden de kullandığım bir urundu tekrar dönüş yaptım pişman değilim saçları çok güzel yumuşatıp uçlarını onarıyor fiyatı dusmusken bence stok yapılmalı
    @D** A**·30 Kasım 2022 ★★★★★
    Gercekten harika bir urun.Gercekten bu fiyata bu urun deger.Cooook cooook guzel.Saclarim yumusacik oldu ve asiri guzel kokuyor.Ellerinize saglik.Artik saclarim icin kullanacgim tek urun..Hemen stok yapacagim🌸🌸
    @Kader k.·5 Şubat 2023 ★★★★★
    kokusu baya güzel saçı Yumuşak Yapıyor stoklıcağım ürünlerden Bitanesi
    @i** d** a**·1 Eylül 2023 ★★★★★
    cok begendim bittikce alcammm hatta stok yapin
    @**** ****·26 Nisan 2024 ★★★★★
    gerçekten mükemmel stoklanmalııı
    @S** K**·5 Mart 2023 ★★★★★
    Stok yaptım çok güzel
    @v** k**·1 Ağustos 2023 ★★★★★
    cok super 👍 ilk dafadan saclari yumusacik yapti, yeniden stokladim ❤️‍🔥
    @**** ****·30 Nisan 2023 ★★★★★
    çok güzel kokuyor artık stok yapıcam 🩷
    @E** K** K**·24 Ocak 2023 ★★★★★
    Stok yaptım ürünün bir damlası yeterli o kadar kaliteli bir ürün
    @**** ****·6 Eylül 2022 ★★★★★
    Severek kullanıyorum. Tatilde kurtarıcım oldu herkese tavsiye ettim ve aldırdım kendimde stokladım kokusu dokusu etkisi harika 10/10 bi serum
    @**** ****·27 Haziran 2023 ★★★★★
    Sürekli kullandığım bir ürün stok yapıyorum
    @E** g** T**·23 Ocak 2024 ★★★★
    Stok yapılır çok güzel
    @D** m**·9 Haziran 2023 ★★★★★
    stok yapilmasi gereken bi urun o kadar guzel kokuuo ki sadece biraz ebati kucuk ama zaten saclarim kisa oldugu icin bi fis yetiyo kokusuna asik oldum bayildim

    stok yapilmasi gereken bi urun o kadar guzel kokuuo ki sadece biraz ebati kucuk ama zaten saclarim kisa oldugu icin bi fis yetiyo kokusuna asik oldum bayildim
    @s** s**·6 Mart 2023 ★★★★★
    Senelerdir bittikçe alırım fiyatına göre çok çok güzel sacin elektriklenmesini hemen aliyo ve muhteşem kokuyo saclari daha parlak gosteriyo çok seviyorum

    Senelerdir bittikçe alırım fiyatına göre çok çok güzel sacin elektriklenmesini hemen aliyo ve muhteşem kokuyo saclari daha parlak gosteriyo çok seviyorum
    @E** K**·25 Nisan 2024 ★★★★★
    Stok yaptım 4 tane aldım ürün çok güzel ama 4 tane almışım bir ufak hediye gönderimi olabilirdi ürünün üstündeki son kullanma tarihi midir bilemedim

    Stok yaptım 4 tane aldım ürün çok güzel ama 4 tane almışım bir ufak hediye gönderimi olabilirdi  ürünün üstündeki son kullanma tarihi midir bilemedim
    @Ö** N** Y**·6 Nisan 2023 ★★★★★
    muhteşem bir yumuşaklık veriyor kokusu da çok güzel ince telli açık kumral saçlarımda ağırlık yapmadı, hem duştan sonra hem de kuruyken kullandım. bittikce stok yapılır.

    muhteşem bir yumuşaklık veriyor kokusu da çok güzel ince telli açık kumral saçlarımda ağırlık yapmadı, hem duştan sonra hem de kuruyken kullandım. bittikce stok yapılır.
    @g** k**·19 Aralık 2022 ★★★★★
    Her fırsatta stok yapıp kullandığım bir ürün , saçlarım çok kuru olduğu için gayet iyi geldi
    @İ** Ö** C**·20 Aralık 2022 ★★★★★
    stokladığım saç serumum. çok memnunum
    @F** S**·12 Şubat 2023 ★★★★
    saçlarımı yumuşacık yaptı, kokusu çok hoş. indirimde stok yaparım.
    @Melisa E.·9 Haziran 2023 ★★★★★
    Sürekli stok yaptığım bi ürün, saçlarım sürekli işlem görmesine rağmen yumuşacık yapıyor anında. Pahalı ürünlere hiç gerek yok kesinlikle alın aldırın ❤️
    @O** Y**·8 Temmuz 2023 ★★★★★
    Ürün aşırı güzel ve kaliteli kokusu çok güzel ben alırken 45 di 68 olmuş ama stok yapılası bi ürünn kesinlikle alın
    @i** y**·25 Nisan 2023 ★★★★★
    Sürekli stok yapıyorum alın aldırın

    Sürekli stok yapıyorum alın aldırın
    @F** K**·11 Aralık 2022 ★★★★★
    Hızlı teslimat çok beğendim saçlarım yumuşadı parlak görünüm sağladı stok yapmayı planlıyorum
    @H** B** Ç**·13 Ocak 2022 ★★★★★
    Yıllardır kullandığım bir ürün indirime girdikçe almaya çalışıyorum. Saçlarımı yumuşacık yapıyor ve kokusu mükemmel
    @Z** İ**·20 Kasım 2023 ★★★★★
    İndirim oldukça stok yapıyorum, Saç bakım için kesinlikle denemelisiniz ✨💯
    @Ö** G**·6 Temmuz 2023 ★★★★
    Sacimi yumusacik yapti stoklamalik bir urun
    @B** G** A**·3 Ocak 2023 ★★★★★
    Okadar bilindik markalardan serum kullandım abartısız en beğendiğim oldu ve aşırı uygun fiyatlı. Saçları assssla yağlandırmadan yumuşacık mükemmell yapıyor. İyiki almışım

    Okadar bilindik markalardan serum kullandım abartısız en beğendiğim oldu ve aşırı uygun fiyatlı. Saçları assssla yağlandırmadan yumuşacık mükemmell yapıyor. İyiki almışım
    @A** E**·13 Mart 2023 ★★★★★
    Çok güzel stok yapıcağımm
    @D** K**·22 Ocak 2023 ★★★★★
    Daha öncede kullandığım bi üründü indirimdeyken 3 tane aldım stok yapılması gereken bir ürün rahatlıkla alın 😊

    Daha öncede kullandığım bi üründü indirimdeyken 3 tane aldım stok yapılması gereken bir ürün rahatlıkla alın 😊
    Daha öncede kullandığım bi üründü indirimdeyken 3 tane aldım stok yapılması gereken bir ürün rahatlıkla alın 😊
    @**** ****·27 Eylül 2023 ★★★★
    Avon vs çok etki etmez diye düşünmüştüm ilk kullanımda. Kullandıkça saçlarıma ne kadar iyi geldiğini farkettim ve stok yaptım. Kesinlikle şans verin
    @K** Ş**·6 Mayıs 2024 ★★★★★
    Lise zamanında o avoncu arkadaştan sipariş ettiğim bu yağı görünce tekrar almak istedim. Saçları yumuşatıyor duş sonrası ve ısı öncesi uyguluyorum memnunum.
    @Dilek A.·10 Mayıs 2023 ★★★★★
    Ürünü yıllardır kullanıyorum çok iyi geliyor saçlara ben bayılıyorum diğer markalara çok fazla vermeden bu ürünü indirimle birlikte stokluyorum her seferinde mükemmelll boyutuda gayet ideal bir kere sıkıyorum bütün saçıma yetiyor uzun saçlarım olmasına rağmen efsane alınn

    Ürünü yıllardır kullanıyorum çok iyi geliyor saçlara ben bayılıyorum diğer markalara çok fazla vermeden bu ürünü indirimle birlikte stokluyorum her seferinde mükemmelll boyutuda gayet ideal bir kere sıkıyorum bütün saçıma yetiyor uzun saçlarım olmasına rağmen efsane alınn
    Ürünü yıllardır kullanıyorum çok iyi geliyor saçlara ben bayılıyorum diğer markalara çok fazla vermeden bu ürünü indirimle birlikte stokluyorum her seferinde mükemmelll boyutuda gayet ideal bir kere sıkıyorum bütün saçıma yetiyor uzun saçlarım olmasına rağmen efsane alınn
    @S** İ**·19 Şubat 2023 ★★★★★
    Fiyat performans ürünü. İndirimde stokluyorum. Saçı ağırlaştırmadan yumuşacık yapıyor.
    @z** y**·16 Şubat 2023 ★★★★★
    Aşırı güzel. Kokusu çok hoş saçları çok güzel besliyor ve yumuşacık yapıyor. Kesinlikle stok yapacağım
    @G** Y**·27 Nisan 2024 ★★★★★
    İndirme girdiği için stok yapmak istedim, kokusu da çok güzel.

    İndirme girdiği için stok yapmak istedim, kokusu da çok güzel.
    İndirme girdiği için stok yapmak istedim, kokusu da çok güzel.
    İndirme girdiği için stok yapmak istedim, kokusu da çok güzel.
    @**** ****·7 Ocak 2023 ★★★★★
    Sizden almıştım o kadar güzel daha önce neden almadim deye kendime kızdım saclarimi yumuşacıq yapdi piril piril oldu 😍 her kes nereden aldığımı soruyor mutiş bir sac bakim yagi tukendikce yeniden alicam

    Sizden almıştım o kadar güzel daha önce neden almadim deye kendime kızdım saclarimi yumuşacıq yapdi piril piril oldu 😍 her kes nereden aldığımı soruyor mutiş bir sac bakim yagi tukendikce yeniden alicam
    Sizden almıştım o kadar güzel daha önce neden almadim deye kendime kızdım saclarimi yumuşacıq yapdi piril piril oldu 😍 her kes nereden aldığımı soruyor mutiş bir sac bakim yagi tukendikce yeniden alicam
    @C** U**·14 Ocak 2023 ★★★★
    saç yağları maalesef artik pahali. influence oldum ve denemek istedim. boyu diger saç yağlarından küçük baya. ama guzel denenebilir indiirimde stok :))

    saç yağları maalesef artik pahali. influence oldum ve denemek istedim. boyu diger saç yağlarından küçük baya. ama guzel denenebilir indiirimde stok :))
    @G** K**·13 Ekim 2022 ★★★★★
    Gercekten harika bir urun.Gercekten bu fiyata bu urun deger.Cooook cooook guzel.Saclarim yumusacik oldu ve asiri guzel kokuyor.Ellerinize saglik.Artik saclarim icin kullanacgim tek urun..Hemen stok yapacagim🌸🌸

    Gercekten harika bir urun.Gercekten bu fiyata bu urun deger.Cooook cooook guzel.Saclarim yumusacik oldu ve asiri guzel kokuyor.Ellerinize saglik.Artik saclarim icin kullanacgim tek urun..Hemen stok yapacagim🌸🌸
    Gercekten harika bir urun.Gercekten bu fiyata bu urun deger.Cooook cooook guzel.Saclarim yumusacik oldu ve asiri guzel kokuyor.Ellerinize saglik.Artik saclarim icin kullanacgim tek urun..Hemen stok yapacagim🌸🌸
    Gercekten harika bir urun.Gercekten bu fiyata bu urun deger.Cooook cooook guzel.Saclarim yumusacik oldu ve asiri guzel kokuyor.Ellerinize saglik.Artik saclarim icin kullanacgim tek urun..Hemen stok yapacagim🌸🌸




İlginizi çekebilecek ürünler


 
Kozmetik Ecza Deposu
Hakkımızda Kullanıcı Sözleşmesi Gizlilik Politikası Kişisel Verilerin Korunması İletişim

kozmetikeczadeposu.com 2024 © Tüm hakları saklıdır.
kozmetikeczadeposu.com satış ortaklığı hedefli bir ürün inceleme sitesidir. Sayfamızda görmüş olduğunuz ürünlerin herhangi birinin sahibi, marka sahibi, satıcısı, ithalatçısı, ya da imalatçısı değildir.
Bu içeriklerden alışveriş yapmaya karar verirseniz, komisyon kazancı elde edebiliriz. Satın alım sonrasında satıcılardan kaynaklanan sorunlardan kozmetikeczadeposu.com sorumlu değildir.